29 Kasım 2019 Cuma

Tripkolic - Gidemem senden şarkısına gelen yorumlar

Tripkolic - Gidemem senden şarkısına gelen yorumlar. İnsanı duygulandırıyor.

Ooo hayır gidemem senden.Gitme uzakLara beni terketme k0pamam senden..... GünLerden cuma hiç unutmam bu aşkı .  Sıcak yaz akşamında ayLardan haziran.  GözLerimde 0 anda aşka bakan.  Ellerinde eLLerimi tutan. İçime doldu 0 an aşkın inan

1- nerde kaldı en arka sırada e250 ile bu şarkıyı açıp sınıfı tribe soktugumuz günler . Yeni nesil cok şey kaybetti

2- 95-96 Nesli bu kız ve metin2yle ilkokul lise arasında cok ağır bi geçiş dönemi yaşadı :(

3- Tarih:2009
Yer:Sanalika
Nick:SerSeRiJojuk
Olay: sLm naBeR?

4- 6 Yıl önce 8. sınıf sınıfın penceresinden onun geleceği yolu izlerdim . Şİmdi başka şehirde Üniversitede başka  sınıflarda, ama hala onun her sabah geçtiği yolu izliyorum ...

5- ortaokulda bilgisayar dersimiz vardı hoca birşey anlatırdı bende msn açıp bu şarkıları dinlerdim pişman mıyım değilimmm 😂

6- 94 dogumluyum. zamanında aksam msn de ne dinliyorum özelliğini açardık. mynet te takılırken dinlerdik. ozamanlar forum sitelerinden sözlüklerden takılırdık. şuan bu yorumu yaptıgım pc de aynı pc olunca insan bi garipsiyor be. 13.09.2016 güncel !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder