29 Kasım 2019 Cuma

αyrıLsαk öLürüz Biz şarkı yorumları

αyrıLsαk öLürüz Biz şarkı yorumları. Efsane yorumlar

1- bu şarkıyı dinlerken kızları degil gecen giden gelmeyecek çocukluğuma üzülüyorum

2- Ulan sene olmuş 2019 hala dinleyen varmı?Sayımızı bilelim
Tarih:30/4/2019
3- 9.sınıftaydım bu şarkıyı ilk dinlediğimde.. ve üni bitti çalışıyorum şuan şirketteyim ofiste bilgisayar başında bu şarkı karşıma çıktı. Ne yapacağımı şaşırdım.. Asla tekrarı olmayan güzel zamanlardı. İyikilerim iyiki var :))

3- çocuk tecavüzü yok
dışarda dedikodu timi var
annelerin dırdırına kurban olayım
küpeli erkek yok
kızlıga özenen yok
Aleyna Tilki yok
Suriyeliler yok
Savaş yok
Kaygı yok
Msn var
Knight Var
Metin 2 var
Gta San Andreas var
Call of Duty 2 var
Nokia 6600
Samsung E250
Taner-Ayrılsak Ölürüz Biz
İrem-Hayalet Sevgilim
Kızlarımız egolu değil
Efsane pazarlar var
Sabahtan akşama kadar dışarıda oyun oynuyorsun
Ölümüne koşturduğun mahalle maçları var
Her gün düşüp dizini dirseğini kanattığın bisiklet var
Çok Güzel Hareketler Bunlar var
Ülkede siyaset henüz yozlaşmamış
Halk birbirine düşman değil
Dolar 1.10 civarı Euro maksimum 1.50
İçi dolup taşan internet kafeler var
Arkadaşlık var
Dostluk var
Hayat var
Eskiden daha güzeldi be

4- 2008 ADAMDIR
-Savaş Yok
-Youtuberler Yok
-Aleyna Tilki Yok
-Suriyeliler Yok
-Msn Var
-Gta San Andreas Var
-Call Of Duty2 Var
-Metin 2 Var

-Nokia Var
-Samsung E250 Var
-Taner Ayrılsak Ölürüz Biz
-İrem Hayalet Sevgilim Var
Sabahdan Akşama Kadar Dışarda Oynuyorsun.

5- Şarkının hâlâ aynı şeyleri hissettirmesi kaliteden mi yoksa o zamanın hislerin kuvvetinden anlayamadım :)

6- burası ve bu şarkılar benim sırrımdır, ortaokuldaydım daha, şimdi üniversiteden mezun oluyorum. o zamanlar daha mutlu olduğumu düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder