10 Haziran 2018 Pazar

Alacakaranlık 6 Ne Zaman Çıkacak

Alacakaranlık filmi, dünyanın en çok izlediği filmlerin başında gelmektedir. Ünlü yazar Stephenie Meyer’in romanından alıntı olan bu film, ilk olarak 2009 yılında beyaz perdede izleyicileri ile buluşmuştu. O tarihten bu zamana dek serisine devam eden Alacakaranlık filmi, bu zamana dek çıkan film serilerinde istenilen performansı sergilemiş ve böylece büyük bir başarıya imza atmıştı. Filmin son serisi olan Alacakaranlık 5.serisi, Şafak Vakti bölümü ile izleyicilerin karşısına çıkmıştı.

Alacakaranlık filminin ilk serisinde Isabella karakteri oldukça az nüfuza sahip olan bir kasaba da hayatını sürdürmekteydi. Tam bu esnalarda Edward Cullen isimli bir gençle tanışan Isabella, bu çocuğa adeta aşık olmuştu. Fakat Isabella bu çocuğun bir vampir olduğunu bilmemekteydi. Edward Cullen aslında 108 yaşında bir ihtiyardı. Fakat bu adam, Isabella ile aynı yaşta görünecek kadar genç bir cilde sahipti. Dışardan bakıldığında insan görüntüsü vermekte olan Edward Cullen, vampir olduğunu Isabella’dan ilk zamanlarda gizlemekteydi. Her şeyden habersiz olan Isabella ise, bundan sonraki hayatında büyük sorunlar ile karşı karşıya gelecekti. Edward ile birlikte hareket eden Isabella, içine düştüğü durumdan habersizdi. Tüm bu olanlara karşı Isabella’nın ailesi, Isabella’yi bu durumdan kurtarmak için büyük çaba sarf edecekti.


Alacakaranlık 6 Ne Zaman Çıkacak


Şimdilerde ise en çok merak edilen soruların başında Twilight 6 ne zaman çıkacak ? Sorusu olmaktadır. Bu soruya cevap verebilmek şu an için çok zordur. Çünkü senaryonun yazarı olan Stephenie Meyer, filmin senaryosunu yazmak ile meşgul durumdadır. Stephenie Meyer filmin senaryosunu tamamladığında, film için çekimler başlayacak ve film vizyona girecektir. Tüm bunların tamamlanması, yani Alacakaranlık 6 filminin vizyona giriş tarihinin 2020 yılında olacağı öngörülmektedir.


15 yorum:

  1. Alaca karanlık film serisini en çok kızlar seviyor ve takip ediyor. Bir erkeğin bu filmi ben çok sevdim veya hastasıyım dediğini daha görmedim
    Film ergenler için gayet başarılı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erkegim ve seviyorum romantik aksiyon macera var icinde cogu erkekde seviyo

      Sil
  2. Sevgilimle bu filmin bütün serisini izlemiştim. Şimdi yanlız başıma seriyi takip ediyorum . Umarım yakın zamanda yeni filmi çıkarır lar.

    YanıtlaSil
  3. üzme bizi be başkan :(

    YanıtlaSil
  4. Alaca karanlık en sevdiğim kitap uyarlama filmlerinden biri. Yeni filmi merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Yo ben çok severim. Ama erkeğim 😁

    YanıtlaSil
  6. severek izlediğim bir seriydi alacakaranlık serisi. alacakaranlık 6'yı da merakla bekliyordum. 2020 çok uzak bir tarih gibi geliyor, zaman hızlı geçsin istiyorum

    YanıtlaSil
  7. 2020 yılına daha çok var yahu. ben o kadar bekleyemem. bir an önce çıksın

    YanıtlaSil
  8. En sevdiğim film serisi ama alacakaranlık 6 çıkmayacak.

    YanıtlaSil
  9. sizin isteyin yeter ahuhasuduahda

    YanıtlaSil
  10. Ben alacakaranlık filminin hastasıyım ve nerdeyse gergin yeniden izliyorum çünkü çok güzel. Bu yüzden hep aynı şeyi izlediğim içinde canım sıkılmaya başladı ama hala izlemek istiyorum. İNŞALLAH 6. SERİSİ OCAK AYINDA ÇIKAR

    YanıtlaSil
  11. Harika film.cok guzel..cok sevdim

    YanıtlaSil