10 Haziran 2018 Pazar

Ben Dört Numara 2 Ne Zaman Çıkacak?

Bir Bilim-Kurgu filmi olan Ben Dört Numara 2 filmi, çıktığı tarihten çok kısa bir süre sonra film severler tarafından ilgi ile karşı karşıya gelmişti. Gerek filmin konusu, gerekse oyuncu kadrosu açısından oldukça başarılı bir film olan Ben Dört Numara filmi, insanlara film boyunca Bilim-Kurgu açısından büyük film zenginliği sunmuştur. Ben Dört Numara filminin konusu, ünlü yazar Pittacus Lore’nun en çok satan kitabından uyarlanmıştır.


Filmin konusu, Ben Dört Numara 2 filminin ana karakteri olan John Smith’in, kendisini öldürmek için görevlendirilen suikastçilerden kaçış hikayesini ele almaktadır. Bu kaçış serüveni esnasında John Smith, kendisini türlü türlü aksiyonların içerisinde bulmaktadır. John Smith, bu suikastçilerden kaçarken peşinde en yakın arkadaşı olan Henri’yi de sürüklemektedir. Henri ile sırt sırta vererek düşmanlarına izini kaybettirmek isteyen John Smith, çareyi şehir şehir gezerek izini kaybettirmekte bulmaktadır. Sürekli olarak yeni kimlikler çıkartan John Smith, bu sayede kendisini bir süre saklamayı başarabilmektedir.

Yeni kimlikle birlikte yeni bir hayata bürünen John Smith’i artık daha farklı maceralar beklemektedir. Bir aşk içerine giren Smith, aynı zamanda birçok sürpriz ile karşı karşıya gelmektedir. Tabi tüm bunlar olurken Smith’in düşmanları, Smith’i bulabilmek için büyük çaba sarf etmektedir.  John Smith ile aynı suçu paylaşan ilk 3 kişi, bu suikastçiler tarafından öldürülmüştü.


Ben Dört Numara 2 Ne Zaman Çıkacak?


Bir Amerikan filmi olan Ben Dört Numara filminin 2.serisinin çıkacağı kesinleşmiştir. Fakat bu serinin ne zaman çekileceği, ne zaman vizyona gireceği veya filmin oyuncularının kim olacağı konusunda net bir bilgi bulunmamaktadır. Oldukça çok sorulan sorulardan birisi olan Ben Dört Numara 2 ne zaman çıkacak sorusu, 2019 yılı içerisinde belli olacağı tahmin edilmektedir.





8 yorum:

  1. Süper dilmsi yemin ederim. Yeni filme daha çok varmış ama. Napak bekliyocoh artik

    YanıtlaSil
  2. Ben Dört Numara 2 filmini seyretmediğim için pek bir şey diyemeyeceğim ama ilk filmi uzun bir süre önce çıkmış diyorlar. Ergen filmi diye duymuştum bir zamanlar.

    YanıtlaSil
  3. Mutlaka izlemeniz gereken bir film. İlk filmi izlemeden ikinci filmi izlemeyin. Çıkmasını merak içinde bekliyorum.

    YanıtlaSil
  4. ilkini izlemedim ama hemen şimdi izleyeceğim filimin yorumlarını ve fargmanını beğendim. İnşallah iki side en kısa zamanda çıkar.

    YanıtlaSil
  5. Dostum bu film bi harika. Oha falan oldum ;)

    YanıtlaSil
  6. Ben dört numara 2 filmi çıkmalı diyeceğim ama filmin oyuncuları yaşlandı artık.

    YanıtlaSil