29 Kasım 2019 Cuma

Grup 84-ELLERİN NERDE şarkısına gelen efsane yorumlar

Grup 84-ELLERİN NERDE şarkısına gelen efsane yorumlar. Bazı yorumlar gerçekten insanı duygulandırıyor.

1- O degilde bundan 50 yil sonra bu yorumlar hala duruyor olacaksa bir çoğumuz ölmüş olucaz ve bu sarkiyi 50 yil sonra ilk defa dinleyenler bizim icin ne derler acaba.50 yil sonra bu yorumumu okuyan olursa cevap yazsin.Ölmemis olursam cevaplarim ama geri cevap gelmezse bir fatiha beklerim.

2- eneler nasıl da geçmiş lan..sanki daha dün gece batak oynarken öğrenci evinde dinliyorduk bu şarkıyı..evlenmişim 2 de çocuğum olmuş şimdi..

 3- ramazan camcı 1 yıl önce 0 abone irem hayalet sevgilim, grup 84  Ölürüm Hasretinle, zeynep casalini duvar, ismail yk facebook, eylem aman, barış akarsu gözlerin, can kan yar yar, rober hatemo beyaz ve sen, tripkolik gözlerinin yeşilini özledim, manga bir kadın çiziceksin zamanın amiral gemisi şarkılarıydı ne günlerdi amk

4- toplanin millet sene 2008 ilkokuldayim bi kiz vardi ulan bunu bir seviyorum var ya ölüyorum aq Allah affetsin tuvalette iserken bu sarkiyi mirildanirdim 10 dakika 15 dakika gözümün onune hep o kiz gelirdi adi ecem stalk diye bisey yok tabii o zamanlar surekli kızı takip ediyorum neye gülüyor neye kızıyor hangi cikolotayi seviyor linki cilekli mi seviyor surekli takip ederdim sonra çocuğun birine bir gülüşü vardi aq berkesi orospu cocuklari ta o zaman baslamislar yayilmaya neyse tabii ben bi efkarlanmisim allah allah o zamanlar sigara da icmiyoruz tabii eve gidiyom soguk zaten sobanın oldugu yerde mayışıp diger odaya yatmaya giderdim hep onu düşünürdüm yillar gecti hala gülüşü aklimda geldik 21 yaşına ama ilk askimdi yani bi cay icmek isterdim okudugunuz için tesekkur ederim rahatladim bay :)

5- sonuc:Herkz birbirlerinin eski sevgilileriyle evlendi.Tanimadiklari onceden kimin icin agladiklarini bilmeden...Geride Acilar ve Anilar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder