22 Mayıs 2018 Salı

Gtx 2000 Serisi Ne Zaman Çıkacak?

Nvidia'nın yeni nesil ekran kartları olan Gtx 2000 Serisi ne zaman çıkacak çok merak ediliyor. Özellikle oyuncu camiası yeni kartların ilk söylenti haberlerini 1.5 sene önceden duymaya başladı. Bazı oyuncular eski kartlar ellerinde patlamasın diye , yeni kartlar gelmeden eski kartları satışa çıkardı. Bu söylenti haberler, çok kişiyi mağdur etmiş durumda. Buradan çıkarılacak ders söylentilere inanmadan üretici firmadan bir haber veya paylaşım görmeden erken davranmamalıdır. Kısacası dereyi görmeden paçaları sıvamamak gerekiyor.


Özellikle en çok konuşulan durum yeni kartların özellikleri eski kartların özelliklerinde yüzde 10 - 15 gibi bir performans artışı olacağıydı. Ayrıca 2000 serisi kartlar eski kartlara nazaran daha ucuz olacak ve amd piyasadan silinecek dedikoduları bulunmakta. Son bir dedikodu ise Nvidia'nın gtx 2000 serisi kartları temmuz ayında piyasaya çıkacağıydı, tabi duyuru nisan - mayıs aylarında yapılacaktı. Oysa ki böyle bir şey gerçekleşmedi.

Ayrıca kripto para madencileri de yeni çıkacak ekran kartları konusunda biraz mağduriyet yaşamışlar. Yine ellerinde bulunan 1000 serisi kartların , fiyatı düşmeden ellerinden çıkarmaya başladılar. Amaç ellerindeki kartların değeri düşmeden satmaktı.

Son olarak tavsiyem; Gtx 2000 serisi kartları bekleyenler Nvidia cephesinden bir açıklama gelmeden erken davranmamak.



7 yorum:

  1. Ne zaman çıkacak

    YanıtlaSil
  2. Bayadırçıkacsk diyirlar ama nvidia bir türlü açıklama yapmıyor. Geçrn seneki haberlerde bu yıl bu zamanlar çıkacak deniyordu ama çıkmadı. Bana göre 2018 sonlarında duyrulacak 2019 yılının ortalarında çıkacak.

    YanıtlaSil
  3. ben pek öyle düşünmüyorum, bu sene bitiminde gtx 2080 ve 2070 ler çıkar.

    YanıtlaSil
  4. Ben 2080 ti kartının fiyatını çok merak ediyorum. yeni kartlar duyrulacak dediler kendi kartımı sattım, yeni kartı bekliyordum ama boş iş yaptığımın farkına vardım. Şimdi almaya kalksam fiyatlar uçmuş durumda. Mining işide yapıyordum bıraktığıma pişman oldum.

    YanıtlaSil
  5. Ben sizle aynı fikirde değilim, iyi ki bırakmışsınız. O parayı direk coin almanız daha iyi olacaktır. yatırım tavsiyesi değildir.

    YanıtlaSil
  6. Kısa ama öz bir yazı olmuş. Ama şu vieodaki herif b.k gibi konuşuyor. Enerjisiz pes.enk lav.k 🐴

    YanıtlaSil
  7. ha ha ha iyi güldürdün beni saolasın

    YanıtlaSil