22 Nisan 2018 Pazar

Tanıtım Yazısı Neden Önemlidir ?

Reklam verenler internette, sokakta, gazetede ve daha nice yerlerde reklamlar yayınlamaktalar. Bu reklamların süresi 1 hafta da olabilir 1 yıl da.

Tanıtım yazısı nedir? diye başlayacak olursak; tanıtım yazısı birinin veya bir kuruluşun sizin işiniz hakkında yazmış olduğu bilgi edindirici yazılardır. Akılda kalıcı ve kaliteli reklam türlerinden biri olan tanıtım yazıları genel anlamda okuyucu da olumlu bir görüş kavratmalıdır. Tanıtım yazılarınızı sitelerde yayınlatarak insanların size ulaşmasını daha kolay hale getirebilirsiniz. Tanıtım yazınızı okuyan birisi sizin hakkında daha fazla bilgiye ihtiyaç duyabilir ya da sizinle iletişime geçmek isteyebilir. Kaleminiz tanıtım yazısı yazdıracak kadar güçlü değilse bu işi bir yazara yazdırabilirsiniz. Yazarınızın kaliteli olması hem yazınızın değerini arttırır hem de işlerinizin artmasını sağlar.

Son olarak tanıtım yazısını yayınlamak kaldı. Tanıtım yazılarını her sitede yayınlayabilirsiniz. Bu konuda işiniz ile reklam vereceğiniz sitenin kategorisinin benzer olmasına dikkat etmelisiniz. Birbirinden farklı konularda ise vereceğiniz reklamın hiçbir anlamı kalmaz ve boşa kürek çekmiş olursunuz. Size tavsiyem bu işi yapan sitelerle çalışmanız. Yani sadece bu işle ilgilenen tanıtım yazıları yayınlayan sitelerle anlaşmanız. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder