31 Ağustos 2017 Perşembe

Adsense ne kadar para kazandırır

Adsense ne kadar para kazandırır, yeni iş fikirlerinden biri olan internetten para kazanma olayını pek bilmeyenler için wep sitesi açıp hit üzerinden ne kadar para kazanıldığını anlatmak istiyorum. Buzaman.com sitesinin geliri ve reklam türleri açısında kaç para kazanıldığı konusunda oldukça şeffaf davranmak istiyorum. Zira site açarak çok para kazanmak mümkün ama doğru sektörü ve kafanızdaki fikrin orjinal ve dikkat çeken bir kategoride olması gerekiyor.

Gelelim ne kadar kazandırdığına Adsense reklamlara tık başına ortalama 0,30 TL civarı para ödüyor, en azından benim sitemde durum böyle. Google adsense tıklama ücreti para veriyor ve gösterim başına ücret ödemiyor. Siteye günlük 50 ve 80 tekil hit geliyor ve çoğu zaman reklamlara bir tık bile alamıyorum. Reklamlara tıklanmanın en önemli noktaları sitenin reklam yerleşimi ve hitinizle doğrudan orantılı. Örneğin bu sitenin 1 k hit karşılığı getirdiği ücret 1.40 TL civarında yani günlük 50k hite sahip bir siteniz olsa bu size 70 lira gibi bir ücret kazandıracak. Adsense den para çekmek istersiniz sizden bazı kesintiler uygulanıyor. Ben henüz para çekme evresine ulaşamadım ama araştırmalarımla bu oranın %30 olduğunu duydum yani 100 lirada 30 lira kesiyor. Oldukça yüksel bir oran tabi. Şimdi şöyle söyleyebilirsiniz. Yahu bu kadar site var ve yeni siteler açılıyor bu insanlar neden bu kadar bu işe meraklı. Şöyle açıklamak mümkün kendi işinizin patronu oluyorsunuz ve diğer işlerden daha az stresli ve kolay olduğu düşünülmekte. Pekte öyle değil aslında çok fazla emek vermeniz ve çok para harcamanız gerekiyor ki siteniz bir yerlere gelebilsin. Neyse lafı fazla uzatmadan konuyu bitirirken youtube ne kadar kazandırıyor adlı yazımızdan Youtube izlenme başına ne kadar ödüyor öğrenebilirsiniz.

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder