29 Kasım 2019 Cuma

Ajda Pekkan - Ben Yanmışım Youtube Yorumları

Ajda Pekkan - Ben Yanmışım Youtube Yorumlarını sizler için  paylaşıyorum.

1- şarkının baştan aşağı bütün sözleri çok anlamlı tam anlamıyla aşkı yaşatıyor. teşekkür ederim ajda pekkan. tabi sanada çok teşekkürler by tarkan.

2- Hala on numara ya hayranım bu sese. Yıllara meydan okuyan kadın 2019

3- Parçadaki sözler,anlamları ve klip süperr tesekürler AJDA PEKKAN.

4- Sen gittin de seni benden alabildin mi sandın.. ne bingo bi söz bu ya.. 😊

5- Ajda Pekkanim canim benim beni gencliyiyle hep genc  kalmasiyla yasatan yureyim benim harikasin❤❤❤❤❤

6- hayds kadin guzel ses guzel sarki guzel dinlemek guzel bide onu dusunmek kotu(

7- Bu parca yeterli derecede degerini bulamadi....cok güzel , aski anlatiyor, ...sen cok yasa Ajda....bir tanesin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder