20 Mart 2019 Çarşamba

Zombieland 2 ne zaman çıkacak

Zombieland 2 ne zaman çıkacak, uzun yıllardır çıkmasını beklediğim zombieland filminin 2. serisi nihayet çıkıyor. Filmi ilk izlediğimde adeta büyülenmiştim. O zamanlara daha ergenliğe yeni girmiş olan ben bu filmi izlemeden önce ön yargılıydım. Ama can sıkıntısı filmi açıp izledim ve başından sonuna kadar soluksuz bir maceraya tanık oldum. Filmi izledikten sonra bir araştırma yapmaya başladım acaba zombieland 2 filmi çıkacak mı diye. Ama maalesef film hakkında hiç bir bilgi bulamadım. Yıl oldu 2019 ve zombieland 2 çıkıyor. Acaba kadro nasıl oyuncular aradan geçen onca zamana kadar nasıl bir değişikliğe uğradılar çok merak ediyorum. Filmin vizyon tarihi 11 Ekim 2019 olarak açıklandı. Onca yıl beklemişim 8 ay daha beklerim. Film sinemalara düşer düşmez hemen gidip izleyeceğim. ilk filmi izlemeyen varsa hemen gidip izleyin derim ben çok eğlenceli ve özgür ruhlu bir yapım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder